تدوین سند راهبردی نقشه راه اقتصادی کشور برای سال هشتم فعالیت دولت

14:27 - 28 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۸۰۲۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رییس جمهور از تدوین سند راهبردی  نقشه راه اقتصادی کشور برای سال هشتم فعالیت دولت تدبیر و امید خبر داد که در هفته دولت اعلام خواهد شد و با اجرای آن حوزه‌های مختلف اقتصادی برای رونق تولید، هم افزا خواهند شد.
دولت در جلوگیری از تحقق اهداف دشمن در ایجاد اختلال در اقتصاد کشور توفیق قابل قبول داشته است -  طبق اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، اظهارداشت: دولت در جلوگیری از تحقق اهداف دشمن در ایجاد اختلال در تامین معیشت و توقف مسیر توسعه کشور در جریان جنگ اقتصادی علیه جمهوری اسلامی توفیق داشته است. 
 
رییس جمهور گفت: یک سند راهبردی  نقشه راه اقتصادی کشور برای سال هشتم فعالیت دولت تدبیر و امید تدوین شده است که در هفته دولت اعلام خواهد شد و با اجرای آن حوزه‌های مختلف اقتصادی برای رونق تولید، هم افزا خواهند شد.
 
وی تصریح کرد: دولت با تدوین این نقشه راه و هدف گذاری دقیق، برای یکسال پیش رو، به دنبال ایجاد انسجام و حرکتی نظام‌مند و یکپارچه سازی منابع مالی همه دستگاه‌ها در کنار مشارکت حداکثری مردم است تا علاوه بر ایجاد آرامش و ثبات، مسیر توسعه و پیشرفت کشور را هموارتر کند.
 
 
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *